Avatar billede dogtown Seniormester
09. maj 2017 - 09:26 Der er 1 løsning

Hvis jeg skal skifte Acces ud..

Jeg har nogle udfordringer med at den Access database jeg har, ligger på DropBox. Og giver nogle udfordringer da nogle af computerne er på kommunale netværk og ikke har Access. Runtime er forsøgt, men det bryder ned hele tiden.

Derfor har jeg kikket lidt på Visual Studio Express. Forsøger nu at finde ud af dets muligheder. Men jeg bliver lidt usikker på hvilken løsning jeg skal vælge af en ren Blank App, Windows Form App (.Net) eller ASP.NET web.

Hvad er jeres erfaringer med den løsning?

HP
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. maj 2017 - 11:58 #1
Kunne en hjemmeside være en løsning ?
Så ville hjemmesiden have adgang til bagvedliggende database (f.eks. mssql eller mysql eller lign)