Avatar billede Marcel Provost Praktikant
15. december 2016 - 17:58 Der er 4 kommentarer

Hjælp mig gerne

Hej

Jeg har brug for en arbejds bærbar

jeg er lige glad med hvilket mærke.
den skal bare være hurtig,let,have meget plads og billig
Avatar billede INK Ekspert
15. december 2016 - 19:29 #1
Du kan søge eksempelvis her
http://www.elgiganten.dk/catalog/pc-tablets/dk_barbara_computere/barbar-computer

Men jeg synes vi mangler flere oplysninger for at kunne rådgive.
Hvad arbejder du med? Er det kun Officepakken, Internet og Mail? eller er der andre ting?
Hurtig vil nok betyde en SSD disk, men hvad er meget plads? Gemmes tingene på en firma-server eller er det kun stand-alone?
For nogen er 500 GB nok, mens andre skal have flere TB.
Billig i forhold til hvad? Skal den være robust fordi den slæbes med på byggepladser eller i en bil?
Hvad med skærmstørrelsen?
Avatar billede eurositi Ekspert
15. december 2016 - 19:45 #2
"Billig"... Er det maksimalt 5.000 kr eller mindre, vi taler om?

Forventer du bare at skulle køre kontorprogrammer og internet på den, eller er vi ude i noget grafisk arbejde, arbejde med store databaser eller lignende?

Denne Lenovo ThinkPad kunne være et godt bud:
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/lenovo-thinkpad-e460-20et-id-11917291.aspx
- Anmeldelserne er ret positive.

Et lidt billigere alternativ kunne være denne Dell:
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/dell-vostro-15-5568-id-14376562.aspx
Avatar billede Marcel Provost Praktikant
18. december 2016 - 13:43 #3
jeg bruger office og internet mail
og gerne 500GB

5.000Kr det er et fint beløb
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2016 - 14:06 #4
Så er forslagene fra #2 gode bud.