Avatar billede hans01 Forsker
14. december 2016 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der kender dette CMS system

Jeg skal optimere billederne på denne side, www.rikkeliving.dk, men jeg kan ikke få det til at virker.

jeg har lagt et screenshot af backend her: http://www.toemrer-sjaelland.dk/images/rikkeliving.pdf

hvis jeg klikker på "nyt billede" gennemse, så kan jeg finde det nye optimerede billede på min pc, hvis jeg så trykke på "gem" så beder den mig om billedet skal beskæres, hvis jeg trykker "beskær" så sker der ingen ting, er der nogen der ved hvad jeg gør forkert?
Avatar billede Slater Ekspert
14. december 2016 - 12:52 #1
Det ligner meget et hjemmebrygget system. http://rikkeliving.dk/admin har ingen signature headers, css'en er ikke minified og ser håndskrevet ud, tekster ser hardcodede ud, der er ingen signaturkommentarer, og der er et par html-elementer der har huskekommentarer på. Og dit screenshot har intet logo eller navn. Tilsammen tegn på noget hjemmelavet.

I så fald får du ingen hjælp til det, da ingen overhovedet har mulighed for at vide, om det nogensinde har virket. Det kan være en funktion der aldrig er blevet lavet færdig.

Du kan ikke manuelt beskære det til den rigtige størrelse, før du uploader det?
Avatar billede acore Ekspert
14. december 2016 - 12:58 #2
Du kan overveje at spørge nisted-bruun.dk - de reklamerer både på rikkeliving og på deres egen side med at de har lavet siden.
Avatar billede Slater Ekspert
14. december 2016 - 14:19 #3
#2: De skriver sør'me også på deres side:
"Vi udvikler både helt unikke og specialtilpassede CMS-baserede websites, webshops, webapps samt apps til smartphones og tablets."

Så jep, det er dem du, hans01, skal have fat i, hvis der er noget der ikke virker. Ingen andre har mulighed for at vide det, desværre. Det er ulempen ved hjemmebryg.
Avatar billede hans01 Forsker
15. december 2016 - 06:05 #4
mange tak for rådene begge to, jeg tager fat i nisted-bruun.dk.. Hav en god dag..