Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. november 2016 - 12:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tåbelig TV reklame på TV2 News

Der er, for tiden, en tåbelig TV reklame, jeg støder på fra TV2 News.

Noget med en Kenneth, der får strøm af en generator.

Hvorefter han er helt ustyrlig i sine bevægelser.
Kan ikke styre dem. Fægter frem og tilbage.

Synes den gør nar af folk med spasmer ... !

Men jeg vil gerne vise den til min kone.

Så hun også kan blive forarget.

Er der nogen som kan finde den, måske ?

*

Med venlig hilsen *Jørn*
Avatar billede Mikael Ekspert
12. november 2016 - 13:15 #1
Ej helt ærligt.. Grin af den eller sluk..

Jeg har selv et "handicap".. Dog af en anden slags..

Men mon ikke, at det mest er folk uden handicap der forarges ??

Faktisk kan din forargelse på de handicappets vegne vise, at DU tror at handicappet er uden humor. Men vi er altså helt normale oven i ;) ;)
Avatar billede Slater Ekspert
12. november 2016 - 13:38 #2
Du ved godt at strøm gør at man ikke kan styre sine muskler, ikke? Naturligvis er det vel overdrevet i reklamen, eftersom det er humoristisk, men hvis din første tanke er folk med en eller anden lidelse der giver dem spasmer, så er det da højst dig selv der "gør nar" af dem, da reklamen ikke nævner dem.

Og selvom den så gjorde, så som Mikael også siger, kan handicappede generelt også godt tåle lidt sjov på deres bekostning, ligesom andre mennesker.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. november 2016 - 15:06 #3
OK - Måske er den sjovere, end jeg troede ?

Men hvor er den ?

Så jeg kan se den igen og skrige af grin ;-)
Avatar billede Mikael Ekspert
12. november 2016 - 15:16 #4
Kan afsløre at jeg har en pacemaker.. Når den støder, så er det ikke sjovt..

Og uanset at jeg så ligner de tumper i reklamen, så får jeg det ikke dårligt ved at se den ;)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. november 2016 - 15:40 #5
Det er jeg da glad for at høre. Mikael !
Avatar billede Mikael Ekspert
12. november 2016 - 16:05 #6
Avatar billede eyvind Seniormester
12. november 2016 - 19:55 #7
Mange af mine legekammerater og i dag mine gamle venner, har fortalt en masse vittigheder og sjove historier om Jøder. De er alle Jøder eller af Jødisk afstamning.
En gang i mellem er jeg lidt trykket ved disse historier, men som jeg får at vide er at:
"Det er en god måde at komme ud til livet igen" - så nu griner jeg med.
Grin ikke af dem der er anderledes end du selv - men grin med dem. :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
12. november 2016 - 23:41 #8
Mon ikke det er den her du vil forarges over
https://www.youtube.com/watch?v=LRFqG_37yyY
Jeg synes ikke, at der er noget at blive forarget over - men til gengæld synes jeg at den er fuldstændig åndssvag, idet budskabet ikke har meget at gøre med det, som de vil reklamere for.