Avatar billede gabby Seniormester
09. april 2016 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win 7 Spil går ud af full screen

Hej

Jeg er begyndt at få et spøjst problem med faktisk alle min PC spil.. når man spiller.. det er ikke et fast tidspunkt eller tid... går den bare ud af spillet og minimere spillet ned i proceslinien..

Og så kan jeg bare trykke på spillet og så går den in og kører videre som intet er hændt..

Det er til at få lange af =(

nogen gode ideer ?
jeg troede det kunne være windows update der poppede op med opdateringer så det er forsøgt slået fra.. men ingen løsning =(

på forhånd tak =)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2016 - 13:09 #1
Er du sikker på det ikke kan være et varme problem?
Avatar billede gabby Seniormester
09. maj 2016 - 06:56 #2
Jo den tanke har været der
Men maskinen er renset (blæst ren for støv) og stilt lidt mere ud fra væggen
Men den gør det stadig

Og så sent som igår gjorde den det med et spil efter bare 1 min ca. Efter start
Og havde lige startet computeren op inden, så den var helt 'kølig' :)

Kan man ikke få et program som logger hvad computeren foretager sig ?
Så kunne man måske spore sig frem til hva faen den laver ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2016 - 16:26 #3
Du kunne prøve at teste computeren:
https://www.passmark.com/

Der er flere tests her