Avatar billede petersen7913 Forsker
30. marts 2016 - 12:28 Der er 1 løsning

'Gemme' data når rækken lige er oprettet?

Jeg har følgende tabeller:

Job 1:M Logsheet og Job 1:M Materials

Så har jeg en FrmJob, der bruger tabel Job og med en subform til Logsheet (som er ligegyldig i denne sammenhæng) - og en FrmMaterial, der også bruger Job tabellen og med subform Matrial.

Når jeg indtaster Navn i FrmJob får jeg et nyt Job.ID. Det bruger jeg til at kalde FrmMaterial.

Og så vil jeg gerne kunne se den nye række jeg lige har oprettet .... men frmMaterial er ny/tom.

Jeg har forsøgt at lægge en Requery ind lige før kaldet af FrmMaterial, men det virker ikke. HVis det var Oracle kunne jeg bruge en Commit men hvad gør jeg i Access????
Avatar billede petersen7913 Forsker
30. marts 2016 - 15:07 #1
Fandt løsningen. Lagde kode ind med me.dirty