Avatar billede Motormus Nybegynder
10. marts 2016 - 20:27 Der er 3 kommentarer

Mangler ethernet controller

Hej..
Har formateret en bærbar og mangler nu ethernet controller.netværks controller og sm buscontroller... Hvad gør en klog ?
Der er en acer aspire 7560
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. marts 2016 - 22:12 #1
* Kig på den originale driverCD, hvis en sådanne fulgte med.
* Kig på Acers hjemmeside (http://www.acer.com/ac/en/US/content/drivers)
Hvis ikke ovenstående kan fremskaffe driveren, så gå ind i enhedshåndteringen og find Hardware ID - læg den her ud, så kan vi finde driveren ud fra ID´en.
25. juni 2016 - 13:41 #2
Ole_Madsen - Jeg har samme problem på min Windows XP.
PCI/VEN_14E4&dev_16FD&SUBSYS_30A3103C&REV_21/A&BF41672&0&00E0

Kan du hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2016 - 19:32 #3
14E4 er Broadcom, og 16FD NetXtreme Gigabit Ethernet PciXpress

Broadcom leverer selv kun standarddrivere, så du kan med fordel finde Broadcoms driver på hjemmesiden for din hardwareproducent - eks. hos Lenovo: http://support.lenovo.com/dk/da/downloads/ds000638