Avatar billede pejop Novice
25. januar 2016 - 22:13 Der er 1 løsning

Problemer med outlook

Hej
jeg har problemer med Outlook 2010. når jeg åbner programmet får jeg beskeden: "Der er ingen forbindelse til Microsoft Exchange. Outlook skal være online eller have forbindelse for at kunne udføre handlingen"

jeg kan derfor ikke sætte en ny mail konto op. Computeren er på internettet.

tak for hjælpen.
Avatar billede kurtba Ekspert
26. januar 2016 - 00:13 #1
Har det virket på noget tidspunkt? Henter du mail via exchange server, eller har du ved en fejl i forbindelse med opsætning første gang fået sagt ja til exchangeserver?
Exchangeserver bruges normalt kun i forbindelse med arbejdsmail.
Alm. private mail bruger ikke exchangeserver.
Hvis outlook rent faktisk starter, men bare ikke virker, så gå ind under konti og fjern alle og start derefter opsætning af din mail forfra.