Avatar billede jakobsor Nybegynder
17. januar 2016 - 14:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ipad mail - kan pludselig ikke hente bilag ?

Når jeg modtager mails på min ipad/iphone kan jeg pludselig ikke hente /åbne alle bilag. De vedhæftede bilag fejler intet, idet jeg godt kan åbne dem på min PC-mail. Det er kun nogle bilag der ikke kan åbnes og det er ikke relateret til nogle specielle typer. Mail'en er en exchange mail. Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede IT-peter Nybegynder
18. februar 2016 - 07:49 #1
Jeg har samme problem på iPad og iPhone - alle kører Ios 9.2
Det er kommet gradvist - og optræder både på jpeg- og PDF-filer og uanset størrelse.

Der står "Tryk for at hente" - jeg trykker og et nyt "POP-UP" vindue viser sig "Kan ikke hente bilag" - jeg trykker på "OK"

Bilags ikonet står blot med "Henter" og der sker intet.

Der er flere af mine kunder der har det samme problem.
Avatar billede IT-peter Nybegynder
18. februar 2016 - 08:21 #2
https://discussions.apple.com/thread/7453335?start=0&tstart=0

Vi er ikke alene - der er flere der oplever dette problem.
Avatar billede IT-peter Nybegynder
18. februar 2016 - 09:51 #3
Tag backup af enhed

slet Exchange-kontoen

Sluk enheden

Tænd enheden

Installer Exchange-kontoen igen

Sådan fik jeg mine til at fungere igen
Avatar billede jakobsor Nybegynder
16. april 2016 - 09:36 #4
Tak for svar - der er nu også kommet en iOS opdatering som har løst problemet.