Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. januar 2016 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Schildler's Liste på Youtube (eller andet sted) - HELE filmen

Findes :
"Schildler's Liste" på Youtube (eller andet sted) - HELE filmen ?

Jeg har set et par steder på Youtube. Med det er noget med at købe/leje filmen, hvis der står "full movie".

Den var der i går på DR k - men jeg var ikke hjemme.

Har set den - men fik lyst til at se den igen  ...
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2016 - 20:12 #1
Ja det gør der. Men du skal selv søge på at finde en stream af filmen. Den varer 3 timer og 15 minutter.
Håber det løser dit problem :-)
Jeg tror nemlig ikke jeg direkte må linke til en side selvom jeg kunne.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. januar 2016 - 08:27 #2
T*A*K 220661 ...

Øv. Jeg kan ikke finde et link til hele filmen.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2016 - 10:43 #3
Når man søger får man flere/bedre resultater når man søger på engelsk. Bruger selv altid engelsk når jeg skal opsøge på et specifikt problem på computere.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. januar 2016 - 17:33 #4
Smid et svar til points, 220661 ...

Det lykkedes mig, sandelig, at finde et sted med en hel film
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2016 - 17:53 #5
ping :-)