Avatar billede mjansen Seniormester
13. januar 2016 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TinyMCE

Hej

Jeg har udviklet mit eget cms system, hvor jeg bruger TinyMCS som side editor og det virker fint.

Jeg har så en liste med billeder ved siden af som jeg kan trække ind i editoren og det er super.

Men nu er den begyndt med ikke at virke på nye sider, men virker stadig op gamle sider.

Kan ikke lige forstå hvad der sker, kan det være noget med antallet af sider jeg har??? Syntes ikke den skulle kunne overvåge det, men er min bedste teori...
Avatar billede acore Ekspert
13. januar 2016 - 14:10 #1
Hvad mener du med henholdsvis "ny side" og "gammel side".

Uden flere detaljer om din integration (vi ved ikke engang hvilken version, du bruger) kan det blive svært...
Avatar billede mjansen Seniormester
13. januar 2016 - 14:24 #2
Har lige prøvet med den nyeste version tinymce_4.3.2 som gør det samme.

loader siden som skal redigeres i php og indsætter den med $html_code i TinyMCE

Trækker billeder over i textarea dette virker fin på nogle sider (de ældste) men kommer bare med en forbudt ikon når jeg prøver på nyere sider.

Udklip af min kode:

<script src="./<?php echo $path; ?>/Hjemmeside/tiny_mce/tinymce.min.js"></script>
<script>
tinymce.init({
    selector: "textarea#html_code",
    theme: "modern",
    language: 'da', // change language here
    width: 700,
    height: 400,
    plugins: [
        "advlist autolink link image lists charmap print preview hr anchor pagebreak spellchecker",
        "searchreplace wordcount visualblocks visualchars code fullscreen insertdatetime media nonbreaking",
        "save table contextmenu directionality emoticons template paste textcolor"
  ],
  toolbar: "insertfile undo redo | styleselect | bold italic | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | link image | print preview media fullpage | forecolor backcolor emoticons",
});
</script>

            <form method="post">
                <input type="hidden" name="Menu" value="<?php echo $Menu; ?>" />
                <input type="hidden" name="Side" value="<?php echo $Side; ?>" />
                <input type="hidden" name="Gem" value="true" />
                <input type="hidden" name="CMS_Side_ID" value="<?php echo $CMS_Side_ID; ?>" />
                <textarea id="html_code" name="html_code" rows="25" style="width: 700px;">
                    <?php echo $html_code; ?>
                </textarea>
                <br />
                <input type="submit" onClick="return confirmSubmit()" name="save" value="Gem" />
                <input type="reset" name="reset" value="Reset" />
            </form>
Avatar billede mjansen Seniormester
13. januar 2016 - 14:33 #3
Tror jeg er kommet lidt videre.....

Kan det passe at man kun kan trække billeder ind hvis der er et billede i forvejen?

Måske der skal laves noget med et plugin???
Avatar billede mjansen Seniormester
07. februar 2016 - 19:03 #4
Det var fordi man ikun kan trække noget på en linie og hvis der ikke er noget indhold så skal det trækkes ind helt oppe i venstre hjørne.