Avatar billede 1Dorte Guru
08. januar 2016 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stifinder - ændringer i en mappe også gældende i alle undermapper

Jeg vil gerne, at alle mine mapper i biblioteket "musik" har bestemte kolonner (fx genre). Og mapperne skal vise detaljer i stedet for ikoner. Jeg gider bare ikke ændre det ved alle mapperne enkeltvis.

Kan jeg gøre det en gang for alle?

Jeg har ændret biblioteket "musik", som jeg gerne vil. Højreklikket - egenskaber - tilpas - flueben i "anvend også denne skabelon på alle undermapper". Men uden held.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2016 - 17:42 #1
Når du er inde i den mappe du har rettet til og trykker på fil, så burde du se en knap til mappeindstillinger som du trykker på, og trykker på vis, kan du her vælge at alle mapper skal have dette udseende vil jeg mene
Avatar billede 1Dorte Guru
08. januar 2016 - 18:28 #2
Super - læg et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2016 - 18:38 #3
svar