Avatar billede IdaKrieg Nybegynder
16. december 2015 - 21:42 Der er 6 kommentarer

AKUT COMPUTER HJÆLP SØGES

Hej alle.

Jeg er igang med at skrive min SRP opgave, og skal aflevere på tirsdag (d. 22), men pludselig er min computer gået i stykker! :-(

Når jeg forsøger at logge ind, siger den "Tjenesten Tjenesten Brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses."

Er der noget jeg kan gøre selv? Eller er det noget en computermand kan fikse? - og i så fald, hvor lang tid vil det tage for ham at reparere den?

Har virkelig brug for akut hjælp, håber nogle vil hjælpe mig!!!

KNUS IDA
Avatar billede f-arn Guru
16. december 2015 - 22:06 #1
Hej Ida :)

Den er velkendt, og du kan se Microsofts løsning her ->

https://support.microsoft.com/da-dk/kb/947215
Avatar billede IdaKrieg Nybegynder
17. december 2015 - 00:46 #2
Jeg har prøvet de forskellige metoder, men intet ser ud til at virke. Tager den ned til en computermand i morgen, og håber han kan løse det!
Men mange tak for svar! :)
Avatar billede f-arn Guru
17. december 2015 - 05:55 #3
Hvis "han" ved noget om Windows, og har de værktøjer der skal bruges - burde det kun ta' et par minutter :)

Det nemmeste er uden tvivl, at boote fra en CD/USB der indeholder en reg-editor, og rette den "syge" bruger profil med den.

Hvor går du i stå?

Held og lykke med SRP opgaven ;-)
Avatar billede IdaKrieg Nybegynder
17. december 2015 - 22:28 #4
Haha jeg ved ingenting om computere, så det lader jeg ham om!
Men det var altid noget, at det er et velkendt problem. Det er bare et rigtigt træls tidspunkt det sker!

Altså hvad mener du det? Jeg kan ikke logge ind :)

Mange tak!! :)
Avatar billede f-arn Guru
18. december 2015 - 07:02 #5
Jeg går ud fra du har afleveret den, men hvis du ikke har - og har adgang til en anden PC, kan du gøre følgende ->

Brug Puppy Linux til at redde dine data med:
Fremstilling af Puppy linux CD - http://bjergs.net/boot_iso.html
Vejledning i brugen - http://bjergs.net/puppy_live.html - Her er også downloadlink.

Så kan du i det mindste komme videre ;)
Avatar billede f-arn Guru
23. december 2015 - 11:01 #6
Ud fra ren nysgerrighed, vil jeg da gerne høre om du fik den repareret?