Avatar billede moabou88 Mester
15. december 2015 - 12:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gem One Note i Onedrive, HVORDAN?

hej.

hvordan gemmer jeg mine noter i One Note i onedrive eller på en USB.

jeg har prøvet at finde nogle videoer på youtube, men min One note er fra 2013 og ligner ikke det jeg finder på youtube.

Når jeg synkronisere får jeg en besked om at synkronisering til One Drive er sket, når jeg så går ind på onedrive ligger mine noter der ikke.

og er der en anden løsning nemlig hvor man deler sine noter med en anden mail. Dette virker dog.  Men jeg ønsker at gemme dem i One drive da det er mere sikkert.

Nogen der har erfaring med One Note.??

Mvh
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. december 2015 - 17:11 #1
Jeg gemmer mine på min dropbox. Åben onenote og klik filer/indstillinger.
Under gem og sikkerhedskopiér. Sæt derefter gem lokationen for sikkerhedskopi & standardplacering for notesbøger.

Voilá

Bruger du onenote på flere maskiner skal dette gøres på dem alle. Har notesbøgerne ikke været åbnet før på disse skal du åbne dem ved at gå til filer/åben og vælge den eksterne lokation hvor din notesbøger ligger. Nu kan du bruge onenote over flere maskiner og altid have dem synkroniseret.
Avatar billede moabou88 Mester
17. december 2015 - 13:12 #2
dette har jeg kun bøvlet med i 2.5 år nu.

jeg siger da bare  1000 tak