Avatar billede Slettet bruger
15. december 2015 - 07:09 Der er 1 kommentar

Outlook 2013 - sendt post - ufrivillig sortering i grupper

I mappen 'Sendt post' samler programmet min sendte post i forskellige grupper, selv om mailen kun er sendt til den samme person.

Jeg kan se at sorteringen i de 2 grupper til den samme person sker ud fra følgende: Den ene gruppe er de mails, hvor jeg har svaret på en mail fra denne person. Den anden gruppe er 'bare' dem jeg har oprette og sendt.

Hvordan slår jeg denne sortering fra, således at alle mails kun til denne person bliver vist i den samme gruppe?

Outlook 2013 kører på Windows Server 2008 R2 Standard 64 bit.
21. december 2015 - 12:10 #1
Hej
Det lyder som om du skal skal kigge på "samtale-visning" på fanen Vis.
(se her: https://support.office.com/da-dk/article/Konsolidere-data-i-flere-regneark-007ce8f4-2fae-4fea-9ee5-a0b2c9e36d9b)

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Praktisk IT