Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 15:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft office i Windows 10

Er min Office 2010 pakke flyttet med til Windows 1o ?? Den virker godt jeg jo heller ikke slettet Old endnu. Jeg kan se at den står i indstillinger-Apps, men der står at den ikke er tilgængelig og den står heller ikke und apps listen ved Start.Hvordan får jeg den overført til Windows 10
Avatar billede kurtba Ekspert
06. december 2015 - 23:57 #1
Den burde være der. Når du kigger under Alle Apps skal du lede efter Microsoft office.
Der burde den være.
Kan du ikke finde den der, så prøv i søg boksen lige ved siden af start knappen at søge efter word.
Der burde den også dukke op. Der kan du så højreklikke på den genvej til word, som dukker op og vælge at den skal åbne filplacering.
Der skulle du så gerne ende ved alle genvejene til dine officeprogrammer.
Hvis det er nødvendigt, kan du så kopiere dem hen et sted, hvor du let kan få fat i dem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. december 2015 - 23:04 #2
Visse programmer kan Windows 10 ikke finde ud af at flytte med, så dem skal man installere igen.

Prøv at start "Programmer og funktioner" i kontrolpanelet, og se efter den. Hvis den er i listen over installerede programmer, kan du vælge den, og vælge rediger -> reparer. Er den ikke i listen, skal du installere den igen.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2015 - 12:02 #3
Hej Ole
Tak for dit svar -jeg har gjort som du anbefalede ,jeg har geninstalleret officepakken da jeg har cd-en.Nu prøver jeg at give dig point håber at det lykkes denne gang ellers må du undskylde
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2015 - 12:12 #4
Du kan kun give point til dem der har lagt et svar - det har jeg ikke.

Men jeg samler ikke på points, så accepter du bare det svar, du selv har lagt...