Avatar billede Morten Professor
15. november 2015 - 21:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webside

Hej Eksperter

Jeg vil høre om i har nogen ideer til, hvad jeg kan lave på en hjemmeside jeg er igang med.
Har lavet webshop, auktion, besøgstæller med diagram og lavet søgning.
Har brug for at holde mig igang, har i nogen ideer til hvad jeg kan gå igang med?

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede aphandersen Juniormester
15. november 2015 - 21:44 #1
Hvad handler websiden om? Er den kun på hobbyniveau eller er det en hjemmeside du tjener penge på?
Avatar billede Morten Professor
16. november 2015 - 07:53 #2
Det er en til at tjene penge på.
Det er om fluer til fiskeri.
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
17. november 2015 - 11:25 #3
Du kan jo skrive en masse gode interessante artikler om meget specifikke nørdede emner inden for fluefiskning f.eks. guides.

Det mere af den slags på dit site, des flere vil besøge den.

Men det er nok ikke lige den noche du bliver vldsom rig p åmht affiliate.
Avatar billede Morten Professor
17. november 2015 - 11:39 #4
Ja det er rigtig men det er min far også igang med. Det kommer nok til at handle om de fluer men det har han også skrevet om ved alle fluerne :o)
Har fået lavet en artikel side også, så han kan skrive der også.

Så der er ikke rigtig mere jeg kan gøre?

Er ved at lave så den bliver mobil venlig så er der lidt at gå igang med.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
17. november 2015 - 11:40 #5
Jeg har lavet siden til ham :o)
Avatar billede Morten Professor
01. december 2015 - 20:28 #6
Lukker tråd
Avatar billede Morten Professor
01. december 2015 - 20:29 #7
lukker tråd