Avatar billede johnnylassen Seniormester
04. november 2015 - 22:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMS gruppe send

Jeg er medlem af en klub med mellem 40 og 60 medlemmer. Har brug for at kunne sende sms til hele gruppen på en gang. Nogle teleudbydere har denne service, men de virker ikke ordentligt og udbydere vil ikke løse problemet da kun få bruger denne service.
At lave en gruppe på min egen fon dur ikke. Der findes en anden side der kan. Men kun 100 tegn og resten reklame.
Så tænker jeg: Et program, en gammel fon med datakabel og så fyre det over fra egen pc og sende dem fra den gamle fon der er kablet. Men findes der et program der kan det? Andre gode ideer? Men skal altså kunne skriver fra pc og hvis kommerciel side, skal den være reklamefri. Må heller ikke være en dyr løsning. Er jo kun en forening...
Avatar billede supertekst Ekspert
04. november 2015 - 23:38 #1
Har du prøvet CPSMS.DK?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. november 2015 - 11:31 #2
Avatar billede johnnylassen Seniormester
03. januar 2016 - 15:46 #3
Fandt smsit.dk og kontaktede dem. De har præcis det der skal til og det virker bare :-)
Avatar billede johnnylassen Seniormester
03. januar 2016 - 15:47 #4
lukket