Avatar billede desist Seniormester
28. oktober 2015 - 14:28 Der er 6 kommentarer

Auto korrektur

Hej
Er det muligt at fjerne auto- korrektur. Så der ikke er et hav af røde streger, hvis man f.eks skal pdfé et dokument
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2015 - 14:36 #1
hvis det kun er midlertidigt, så er det besværligt. Men officeknappen, word-indstillinger. Der er et afsnit med korrektur, hvor du kan slå alt fra.

Men ellers http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Her vælger du cutepdf som printer når du udskriver, og den gemmer i stedet det udskrevne som pdf-fil. Og den kan du så bruge i alle udskrivninger fra windows.
28. oktober 2015 - 14:38 #2
Er det visning af stavefejl, du mener.

Autokorrektur efterlader ingen røde streger.
28. oktober 2015 - 14:43 #3
Hvis det er visning af stavefejl, du vil slå fra sker det her:

Filer->Indstillinger, Korrektur
Fjern fluebenet ud for: Løbende stavekontrol
Avatar billede desist Seniormester
30. oktober 2015 - 19:11 #4
Tal for alle de fine svar. Alle brugbare. Jeg vælger at give point til Erik Juul. Så smid er svar. Det er nemlig de røde streger der indikere stavefejl jeg vil undgå, når der pdf es
02. november 2015 - 11:34 #5
Hej

De røde streger for stavefejl plejer da ikke at komme med når man danner pdf-filen. Hverken når den dannes i Word eller med Cutepdf.

med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Praktisk IT
04. november 2015 - 14:18 #6
Det kommer her!