Avatar billede blacks Mester
19. oktober 2015 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stifinder ruller hele tiden op

Hej,

Hvorfor kan jeg ikke se billederne i stifinder, hvis jeg sætter filerne til at blive vist som store billeder, så hopper stifinder hele tiden op til toppen og første fil i mappen.

Det er Windows 10 jeg bruger, men kan ikke vælge den kategori :-)
Avatar billede blacks Mester
01. februar 2016 - 10:03 #1
Løst
Avatar billede Hassel01 Nybegynder
06. marts 2016 - 15:09 #2
Jeg har samme problem. Efter installering af Windows 10 ruller min stifinder op til toppen af filer efter ca. 10 sekunder. Det er drønirriterende når man har mange filer i en folder og er nået et stykke ned. Pludselig hopper den op til toppen igen.
Avatar billede blacks Mester
06. marts 2016 - 15:45 #3
Prøv at slå skift farve fra. Det er det farveskift i windows der drillede mig.