Avatar billede rosa70 Nybegynder
14. oktober 2015 - 10:58 Der er 6 kommentarer

Overførsel af data til windows 10

Hej.
Når jeg får ny computer, så plejer jeg at bruge Windows nem overførsel til at overføre data til den ny fra den gamle. Men det kan man ikke i Windos 10. Hvad gør man så?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2015 - 11:07 #1
Jeg har de sidste år brugt at gemme min konto under brugere "dit navn"
og indlæst gen i den nye installation!
Dette har jeg også benyttet mig af i Win 10.
Avatar billede rosa70 Nybegynder
14. oktober 2015 - 22:03 #2
Det kan jeg ikke helt forstå.
Altså jeg sidder med den ny computer med windows10. Og jeg skal overføre data fra W 8,1. Og hvordan gør jeg lige det. Kan du forklare lidt nærmere?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2015 - 23:09 #3
I din Win 8.2 Har du i stifinder en mappe der hedder brugere! Åbn den og kopier den mappe der bærer dit navn og gem den nu åbner du din stifinder i Win 10 find brugere dit navn kopier indholdet fra brugermappen i win 8 og sæt det ind i den nye bruger mappe på den nye Computer.
Avatar billede rosa70 Nybegynder
15. oktober 2015 - 16:48 #4
Tusind tak. Jeg hjælper en ven med det, og sidder ikke lige med hans computere nu, men jeg vil prøve det, du skriver, når jeg er hos ham.
vh Karen
Avatar billede rosa70 Nybegynder
29. oktober 2015 - 08:31 #5
Tak for svar. det hjalp☺
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. oktober 2015 - 09:24 #6
Luk bare selv :-)