Avatar billede plato Juniormester
10. oktober 2015 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Akut hjælp. Tilføj kurv Woocommerce giver 0 i browser

Hej Alle

Jeg har lige opdaget et problem, som jeg virkelig ikke aner hvordan skal løses.

Hvis man går ind på
www.icoveryou.dk

1. Vælg Tablet->Ipad covers i menu
2. Sorter efter model: iPad Air
2. Sorter efter type: flip case

Vælg nu en tilfældig fra oversigten og klik på "Tilføj kurv"

Browseren returnere et 0 hos mig. Intet andet end det.
Se: http://s6.postimg.org/tjr5hfm6p/addtocartgives0.png

Jeg har fået andre til at prøve, og det viser sig at det ikke kun er overstående. Tro pokker jeg ikke har solgt noget som helst i flere dage. :(

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede plato Juniormester
10. oktober 2015 - 16:45 #1
Tror muligvis jeg har fundet fejlen. Beklager.. Ikke at den er løst, men lige nøjagtig det plugin som der filtreres med, er vist skyld i fejlen.
Avatar billede plato Juniormester
10. oktober 2015 - 17:16 #2
Lukket. Beklager.