Avatar billede dkclajen Juniormester
26. september 2015 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

setfocus

Har jeg helt misforstået hvad den "setfocus" function? Når jeg skriver 'me.txtpostnr.setfocus' skal den så ikke sætte markøren i 'txtpostnr'?

Det er sådan at hvis den textbox går i fejl pga forkert indtastning skal den blive i den textbox til indtastning opfylder kravende, men den giver bare med fejlbesked og hopper så videre. :/
Avatar billede terry Ekspert
26. september 2015 - 17:13 #1
"Det er sådan at hvis den textbox går i fejl pga forkert indtastning skal den blive i den textbox til ..."

Try using the textbox before update event to evaluate and set cancel = tru if it fails.
Avatar billede dkclajen Juniormester
26. september 2015 - 20:23 #3
Det virket da jeg satte min kode ind i before_update.

Thanks very much for your help again. :)
Avatar billede terry Ekspert
27. september 2015 - 09:44 #4
Your welcome
Avatar billede terry Ekspert
27. september 2015 - 09:45 #5
and thanks