Avatar billede sansalvador Nybegynder
21. august 2001 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Skal lige have noget på det rene ang søgemaskiner......!!!

Jeg har ikke helt forstået det der med tilmeldinger til søgemaskiner (endnu) .... så here goes:

Hvordan tilmelder man sig fx Altavista ??
Er det udelukkende ved at bruge metatags ??

Eller skal man også udfylde en form et eller andet sted ?

Hvordan gør man overhovedet det der ??  Hjæææælp !!

Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. august 2001 - 00:10 #1
på jubii.dk tilmelder man sig påderes hjemmeside, med en lille beskrivelse. Så finder de ud af om de vil lægge den ind. Sikkert det samme med de andre
Avatar billede sansalvador Nybegynder
21. august 2001 - 00:13 #2
Ok ... det vidste jeg godt ... (tager typisk 6 måneder, hvis man altså ikke betaler 1500 kr)

Men det er nu på Altavista o.lign jeg spørger om ...
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. august 2001 - 00:14 #3
næ, på altavista skal man bruge metakoder, men hvis du melder dig til på jubii, og de tar den, er du så ikke godt kørende. Og hvis først Google finder dig, så optræder du i den ALLERbedste søgemaskine - bare noget jeg syns .-)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. august 2001 - 00:15 #4
.. hov, jeg viste ikke det tog så lang tid på jubii
Avatar billede prodic Mester
21. august 2001 - 00:34 #5
http://www.altavista.com/sites/search/addurl

Altavista\'s tilmeldings-ting.
Avatar billede jayo Nybegynder
21. august 2001 - 10:07 #6
Det bedste er at tilmelde til Google (http://www.google.com/addurl.html). For at f[ en nogenlunde god placering på Google skal du sørge for at have andre sites, som \'linker\' til din site.

Kontakt evt. lignende sites angående \'link exchange\'.

mvh
-jayo
Avatar billede sansalvador Nybegynder
21. august 2001 - 11:15 #7
takker for det ... =)