Avatar billede por1 Juniormester
20. september 2015 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

installere win 10.

pc, win7 home 64 bit, firefox.
jeg har besluttet, at gå over til win 10.
virker alt efter installering over win 7, nettet, addons etc.?
jeg har læst og læst og læ.., hvad skal jeg især passe på? jeg har svært ved, at se, om der er noget der er vigtigst.
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. september 2015 - 20:59 #1
Jeg har installeret win 10 på flere PC'er uden problemer. Det vigtigste er tålmodighed. Ting Tar Tid. Det kan dog anbefales at lave backup af dine filer. I mine tilfælde var der overhovedet intet problem, alt fungerede som før. Så om du vil lave backup eller ej, er op til dit temperament. Selve installationen er nærmest selvforklarende, og tager omkring en time. Det er altså efter at den er downloaded. Ovenstående er udelukkende min erfaring, og jeg kan ikke garantere at det altid går problemfrit.
Avatar billede por1 Juniormester
20. september 2015 - 21:10 #2
Tak skal du ha', jeg lader spm. stå lidt og uddeler så points, ok.
Avatar billede summer Mester
20. september 2015 - 21:42 #3
Også her fungerer det fint.
Et god råd, lad win10 selv finde alle drivere og opdateringer, så funker det. Jeg havde problemer med en nvidia driver, som jeg hentede via Driver Booster 2. Nu har 10'eren fungeret fint i snart 2 mdr.
Avatar billede por1 Juniormester
22. september 2015 - 19:38 #4
læg svar alle, der var problemer, men de er  kommet senere.
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. oktober 2015 - 14:04 #5
hermed svar..