Avatar billede ovec Juniormester
19. september 2015 - 00:15 Der er 1 løsning

Win 10 Store virker ikke

Indledningsvis er spørgsmålet lidt forkert anbragt - den er lagt i Win 8 - Da Win 10 ikke er muligt

Win 10 - er installeret og virkede godt nogle dage men pludselig kan man ikke åbne video og billedefiler mere - når man prøver at åbne filer kommer der en meddelelse:

Denne app kan ikke åbnes
Gå til Windows Store for at få mere info om Billeder
Gå til Store

Den nederste linje "Gå til Store" kan man trykke på men det der kommer frem kan man ikke bruge til noget den siger Programmet kan ikke startes. Prøv at installere programmet igen for at løse problemet.

Så kan man trykke på OK og så lukke vinduet.
Store ikonet ligger også på proceslinien (det er det lille flag) men når man trykker på det sker der ikke noget

På det nye vindue i Win 10 der kommer frem når man trykker på Flagknappen - det er vinduet med de mange symbolknapper man kan trykke på - her er der også en knap mærket meds Store - men der er ikke noget billede som de andre den er blank uden noget billede på - og nårman trykker på den sker der ikke noget som helst.

Så her kan jeg ikke gøre noget  som helst - Jeg har hentet en kopi af Win 10 og denne installerer sig - og når den tilsyneladende har installeret sig færdig lukker den bare og skrivebordet står bare tomt tilbage.

Og der er ingen ændringer overhovedet - er der nogen der har et godt forslag

.
Avatar billede ovec Juniormester
04. oktober 2015 - 19:22 #1
der er jo ikke nogen indlæg så jeg slutter den selv