Avatar billede denuvidne Nybegynder
11. september 2015 - 20:37 Der er 7 kommentarer

Windows 10

Jeg har en Asus computer med windows 8,1. Jeg opgraderede så til Windows 10. Efter opgraderingen kan jeg nu ikke længere bruge min mus, den er ikke på skærmen og reagere ikke på noget. Der er touch på min computerskærm, men ved ikke om det kan have noget med det at gøre. Jeg er derfor lige pt. gået tilbage til windows 8.1, men er egentlig ærgerlig over ikke at kunne bruge windows 10. Nogen der ved noget mere om dette problem?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2015 - 20:44 #1
Prøv at kigge på dit C: Drev om der ligger en mappe der hedder eSuport ? Der ligger alle driverne
Avatar billede denuvidne Nybegynder
11. september 2015 - 20:55 #2
Ja der ligger en mappe der hedder eSupport. Hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2015 - 21:41 #3
Du skal under alle omstændigheder gemme den. Så du kan hente drivere når du installerer et andet styresystem. Du åbner så Enhedshåndteringen og henviser til mappen når du ser manglende. drivere. I mappen ligger der også driver til Touchpad /mus
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. september 2015 - 08:20 #4
Derfor bør du gemme Mappen eSupport !
http://gratisupload.dk/f/8tifu0bvf0/
Avatar billede denuvidne Nybegynder
12. september 2015 - 10:29 #5
Jeg har fået det til at virke nu, tusind tak for hjælpen!
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. september 2015 - 11:32 #6
Du lægger lige selv et svar og lukker så det ikke står som ubesvaret!
Avatar billede denuvidne Nybegynder
26. oktober 2015 - 12:34 #7
Læs kommentar