Avatar billede Raigor Nybegynder
07. september 2015 - 22:19 Der er 13 kommentarer

Pc starterikke!

Have windows 7 . Fik sa windos 10 , skulle salge pc , ville sa reset pc til fabrik tilstand . Slette alle filer. Denne proces startede jeg sa. Efter ca 6 t var den pa 33procent, sa gik der yderligere 4t og stadig pa 33. Sa i seng naste dag stadig pa 33procent. Sa holdt jeg power knappen nede.  da jeg tander pc sa er skarmen sort ingenting star pa den, den er tandt/lys pa, sa genstarter den igen igen igen igen. F8 fungere ikke men ecs fungere kommer ind pa bios. Hvad kan jeg gore? Hjalp . Sry staveboffer!!!!!!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2015 - 22:45 #1
Bærbar stationær Mærke?
Avatar billede Raigor Nybegynder
07. september 2015 - 22:53 #2
Barbar asus g75
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2015 - 23:19 #3
Avatar billede Raigor Nybegynder
08. september 2015 - 00:06 #4
Virker ikki har du andre ideas? 😢
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2015 - 08:12 #5
det er måske harddisken, der har en læsefejl. Og så gik den død, da den skulle bruge data lige der.
I så fald er opskriften ny harddisk, og så låne en win7 der passer yil licenskoden på bunden af maskinen (fx win7 dansk sp1 home). Den kan installeres og din licenskode fra bunden indtastes - drivere hentes fra Asus-hjemmesiden. Herefter kan den for den sags skyld opgraderes til win10.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2015 - 08:29 #6
Du skal i Bios se om det er den rigtige harddisk den bruger eventuelt fjerne den ene af de to diske som din Computer har I sidste fane i bios sæt optimal settings og tryk nederste linje Launsh UEFI startup
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2015 - 08:36 #7
Kommer lige i tanker om at det ikke er alle G75 Der har 2 Diske Hvilke Bogstaver står efter "G75???"
Avatar billede Raigor Nybegynder
08. september 2015 - 09:18 #8
G75v
Avatar billede Raigor Nybegynder
08. september 2015 - 09:28 #9
Pc lige over to ar , forstar ikke at den allerede dod! Passet pa den som den var mit barn! Den stoppede pa 33 procent i ti timer ! Maske mig som har odelagt den ved slukke den?  Ville i kobe g751jy asus barbar? Eller hvilken barbar i samme stil findes der! Der skal siges pc blev ikke burgt til store spil sa som skyrim osv men dota2 og cs go kun
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2015 - 09:50 #10
Kan du hvis du trykker ESC Se harddisken? Se øverst det er mine 2 Harddiske? Blot et eksempel jeg starter på min Samsung! Hvis du kan se 1 Harddisk så skal du muligvis bruge en Win 7 Disk for at starte op.
http://gratisupload.dk/f/8tbp6ijuq9/
Avatar billede Raigor Nybegynder
08. september 2015 - 16:11 #11
Den ene er windos og den Anden ser. Ud til at vare dvd  sa en windos disk ville fixe det?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2015 - 17:20 #12
Hvis ikke du kender en der har en Windows dvd kan du hente en Windows 7 her:

www.oz1dis.dk/win7download/dkwin7multi32.iso  - Win7 DK 32bit uden SP1

www.oz1dis.dk/win7download/Win7_DA_32_SP1_multiDVD.iso  - Win7 DK 32bit med SP1

www.oz1dis.dk/win7download/Win7_DA_64_SP1_multiDVD.iso  - Win7 DK 64bit med SP1

De er alle på dansk.
Og da det er en multidvd kan den bruges til disse versioner af systemet http://3.bp.blogspot.com/-JTtVasYvJZk/TWO6ecN9lJI/AAAAAAAAAjw/lNMiuQ5W3Hs/s1600/9.png
Du vælger selv under installtion.
Husk at hente den der passer til din pc (formoder det er 64 bit sp1 du skal bruge)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2015 - 17:21 #13
Billedet er kun som eksempel. I 64 bit vil skærmbilledet se anderledes ud