Avatar billede Slettet bruger
06. september 2015 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering ad HDD

Jeg har sat en harddisk til mit Sony Bravia TV så den kunne bruges til at optage programmer på. Tv'et formaterede disken men desværre var det den forkerte disk, og jeg mistede en masse data. Jeg har kørt adskillige recovery programmer men ingen af dem kan se de gamle data. Jeg kan godt undvære at kunne gendanne dataene, men jeg har brug for at se mapperne, der var på disken, så jeg kan genfinde data.

Er der nogen, der har en god ide til hvad jeg kan gøre? Der er max point til den, der kommer med løsningen.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2015 - 22:42 #1
Det får du næppe noget ud af med flere formateringer. Dit TV har formodentlig formateret til Linux. Du kan sagtens formatere til windows format NTFS, men det bliver nok for svært for et recovery program. Du kan formatere i windows eller nemmere med dette program:
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2015 - 09:43 #2
prøv en 'unformat' http://www.z-a-recovery.com/tutorials/unformat.aspx
og se, om det gamle dukker op.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2015 - 00:09 #3
Det var intet at gøre. Alt på disken var væk