Avatar billede mabou14 Nybegynder
19. august 2015 - 13:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

netværkskort forsvundet med windows 10

hej.

i forbindelse med installeringen af Windows 10 oplever jeg nogle problemer.

jeg lister dem op i den rækkefælge jeg ønsker dem løst.

1: Jeg kan ikke komme på nettet mere, den skriver noget med der er en fejl på mitnævrkskort

2: når jeg klikker på venstre mussetast kommer der konstant en boks frem ( altså som hvis jeg havde trykket på højremusetast) det er virkelig træls.  har den aldrig gjort før jeg fik installeret Windows 10 ( gratis opdatering)

3: det er blevet utroligt svært at lukke noget ned. det være sig alt fra Word fil til lukingen af computeren.

jeg kan trykke på krydste ( x) for at lukke noget ned, men der sker bare intet.

For at sige det mildt så føler jeg Windows 10 har ødelagt min computer.

håber nogen kan hjælpe med at få løst mine problemer

MVH
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2015 - 13:24 #1
2) mus-indstillinger - den er sikkert sat til venstrehånd - bare tryk modsat til du lige får det rettet - så de to knapper er byttet rundt. Kontrolpanel/mus - fanebladet knapper, fjern hak i 'skift mellem primær...'
3) det løser sig med 2)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2015 - 13:36 #2
i win10 er det indstillinger/enheder/mus og berøringsplade - sæt primær tast til venstre.
Avatar billede mabou14 Nybegynder
19. august 2015 - 22:23 #3
Hva med netværket. Hvordan kommer jeg på nettet igen?

Hvorfor er der ikke noget netværkskort længere
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2015 - 06:06 #4
Netværk: hvilken fejl? Står der noget i enhedshåndtering?
Avatar billede moabou88 Mester
21. august 2015 - 10:22 #5
når jeg vil på nettet får jeg denne fejlmeldning.

Der er driver-eller hardwarerelaterede problemer med kortet Atheros AR5BWB222 wireless network Adapter
Avatar billede moabou88 Mester
21. august 2015 - 10:35 #7
underligt, nu virker den igen.

altså inden jeg hentede driveren.

jeg startede min bærbar op og pludselig virkede det bare igen.

Underligt
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2015 - 11:01 #8
windows 10 henter åbenbart den selv, når den mangler - den må så være udgivet lige før.
Avatar billede mabou14 Nybegynder
21. august 2015 - 23:51 #9
Men 1000 tak alligevel.

Lægger du et svar så jeg kan acceptere.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. august 2015 - 01:55 #10
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede mabou14 Nybegynder
23. august 2015 - 13:15 #11
Jeg synes ik det fair jeg snupper de point. Du sendte det rigtige link og brugte din tid på det.

Desuden løste du mine 2 andre problemer
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2015 - 13:43 #12
ok