Avatar billede Slettet bruger
11. august 2015 - 07:15 Der er 4 kommentarer

Outlook beder om andres password

Jeg får hele tiden en pop-up som beder om af mine kollegaers password. Hvordan kan det være?
Jeg kan lukke vinduet, men det kommer frem igen indenfor få minutter.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. august 2015 - 08:39 #1
Du har måske flere post konti på din maskine?
Nu skriver du ikke hvilken version af windows og outlook du anvender.
Men du kan se om du ikke har en "POST" i kontrol panel.
Og ellers kan du også kigge i Outlook -> Indstillinger -> Konti eller hvad den nu hedder.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2015 - 08:47 #2
Windows 7 Prof - Outlook 2010

Jeg har flere konti på min maskine, men den pågældende kollegas konto er ikke en af dem.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. august 2015 - 08:51 #3
Hvor har du kigget nu ?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2015 - 10:27 #4
Kontrolpanel - Mail - Email konti - Rediger - Flere indstillinger - Fanebladet Avanceret