Avatar billede tvilling53 Seniormester
10. juli 2015 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Opret database med PHP

Hej
Der kan oprettes en tabel med php ved at skrive CREATE TABLE. Kan man på en eller anden måde oprette en database med php sådan at en ny bruger opretter sin egen database hvori alle de tabeller der skal bruges oprettes.
Thomas V
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. juli 2015 - 18:08 #1
>Kan man på en eller anden måde oprette en database med php
ref http://www.w3schools.com/php/php_mysql_create.asp
$sql = "CREATE DATABASE myDB";

og så er det bare at oprette brugerens tabeller, men det har du styr på
http://www.w3schools.com/php/php_mysql_create_table.asp
Avatar billede tvilling53 Seniormester
10. juli 2015 - 18:34 #2
Hej
Tak for tippet det er bare at lede de rigtige steder, men smid et svar så du kan få dine point.
Thomas V
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. juli 2015 - 22:50 #3
får du her, men det er ikke 200 point værd, nok snare max 50, så læg et svar også så deler vi
Avatar billede tvilling53 Seniormester
12. juli 2015 - 15:27 #4
Ok for mig