Avatar billede AaBiz Nybegynder
15. maj 2015 - 16:19 Der er 3 kommentarer

Opdatering af nyindkøbt GPS - kan det passe??

Hejsa,

Har lige købt en ny Garmin GPS. Forventede naturligvis at den skal opdateres, og det er nemt at finde ud af.

MEN - kan det virkelig passe, at den skal opdateres i MAAAAAANGE trin?? Den henter filer, beder mig genstarte, henter filer, beder mig genstarte.. om og om igen!! Jeg mener - nu er vi på 25. gang, tror jeg. Den kører imellem de forskellige trin - man forledes til at tro, at der er en eller anden form for fremdrift.

Jeg kan desværre ikke se, om det er opdatering nr xx af xx el.l., det havde ellers hjulpet lidt på frustrationen.

Så folkens - er det normalt?? Eller er der gået noget galt, så jeg muligvis bare sidder og installerer den samme opdatering om og om igen? Har andet godt jeg kunne bruge min fredag på ;)

Takker
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2015 - 20:40 #1
den kan muligvis køre en opdatering pr landekort.
Avatar billede kurtba Ekspert
15. maj 2015 - 21:55 #2
Det er ikke normalt. Jeg har haft flere gps.er og har aldrig oplevet det. Jeg har  p.t. også en Garmin, og den opdaterer jeg ca. hver 3. md og det foregår ad en gang. Hele Europa opdateres på en gang, når der er nye kort. Det gjorde den også på en tidligere Garmin - og på de andre mærker jeg har haft.
Noget tyder derfor på, at noget er gået galt, således at en reset af den måske kunne hjælpe dig.
Avatar billede AaBiz Nybegynder
16. maj 2015 - 20:02 #3
Tak for svar. Må prøve at reset'e.