Avatar billede Morten Professor
07. maj 2015 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvornår udløber mysql

Hej

Jeg vil høre om nogen ved hvornår mysql udløber. Og det er kun feks. mysqli kun virker?

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2015 - 19:49 #1
PHP docs skriver:

This extension is deprecated as of PHP 5.5.0, and is not recommended for writing new code as it will be removed in the future.

Den er der stadig i PHP 5.6.

Saa vidt jeg forstaar saa arbejdes der paa PHP 5.7 og 7.0 (der vil ikke blive nogen 6.x).

Mit gaet er at 5.7 ogsaa vil have mysql extenstion, men at de meget vel kunne droppe den i 7.0.
Avatar billede Morten Professor
07. maj 2015 - 20:13 #2
Hej arne_v

Tak for svaret, det var godt at høre, så er det ikke lige indefor den nærmeste fremtid.

Vil du gøre så du kan få point?

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2015 - 20:22 #3
Er det specielt godt at vide at man vil kunne bruge et daarligt database API i nogle aar endnu??

:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2015 - 20:22 #4
og et svar
Avatar billede Morten Professor
07. maj 2015 - 21:14 #5
:-)

Nej det er nok ikke så godt at bruge det, men har en del sider der skal la ves om :-)