Avatar billede desist Seniormester
15. marts 2015 - 12:43 Der er 10 kommentarer

Ekstern HD der automatisk tager backup

Er det muligt at købe en ekstern HD. Der automatisk tager backup/synkronisere mapper man selv vælger på sin pc. ?( hvor den er sat op til det uden man skal installere program på den)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 13:57 #1
Western digital har en 'my passport' serie der er inkl backupprogram. Kører automatisk når drev tilsluttes pc. Kan også håndtere flere fil-generationer og flere pc'er.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. marts 2015 - 14:34 #2
Du skal bruge et program til at få filerne fra pc til ekstern..
Avatar billede desist Seniormester
15. marts 2015 - 14:50 #3
Tak :) har du et link til model? Du mener altså ikke det kræver et program som blueeyez skriver?
Avatar billede desist Seniormester
15. marts 2015 - 15:24 #4
Har nu bestilt wd HD :) så smid et svar og du får point
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 15:24 #5
software ligger på wd, og starter automatisk. Hvis driver er indlæst på pc, så kører den bare videre - ellers får du tilbud om at indlæse det.
Jeg ved ikke, hvilken størrelse du har brug for til backup, men 2TB disk giver god værdi for pengene. http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-my-passport-ultra-wdbmwv0020bbk-2-tb-id-7341052.aspx
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 15:32 #6
bare luk selv.
Avatar billede desist Seniormester
15. marts 2015 - 16:03 #7
Lige et tillægsspørgsmål: hvordan lukker jeg? Troede jeg havde lukket en masse spørgsmål men ser ikke sådan ud

Når de nu er lukket. Kan jeg så vende tilbage og se tråden?  Det kunne jo være brugbart på et senere tidspunkt
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 16:15 #8
Klik i svar når du skriver næste indlæg. Så kan du bagefter acceptere det som svar.
Avatar billede desist Seniormester
15. marts 2015 - 16:42 #9
Og sidste del af spørgsmålet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 17:10 #10
Alle kan søge og læse hele tråden altid. Og for den sags skyld skrive flere kommentarer. Men point er uddelt, så der er intet i det, og i listen af spg når man søger er det grønt. Dvs svar er givet, løsning fremgår i tråden. Så hvis man leder efter et svar på en typisk fejl, så er det de grønne, der har løsninger - de røde/gule er undervejs.