Avatar billede tvilling53 Seniormester
28. februar 2015 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Luk side

Hej eksperter

Hvad skal der skrives af kode for at få samme effekt som hvis der blev tastet CTRL+W for at lukke siden.

I øvrigt hvis der er nogen der vil teste det jeg har lavet kan I gå ind på API-IT.DK, for jeg vil gerne have respon s på hvordan siden fungere.

Thomas V
Avatar billede cht22 Professor
28. februar 2015 - 16:49 #1
Det kan ikke bruge php til at gøre så man kan lukke siden med ctrl + w og man kan bare bruge ctrl + F4 til at lukke vinduet.
Avatar billede tvilling53 Seniormester
28. februar 2015 - 16:56 #2
Hej

Det er jo lidt bedre at vinduet lukker automatisk når der er trykket på en knap el. i en menu hvor der står f.eks "AFSLUT PROGRAM". DEt kan lade sig gøre for der findes programmer hvor det sker, spørgsmålet er bare hvordan med el. uden PHP.

Thomas V
Avatar billede cht22 Professor
28. februar 2015 - 17:03 #3
Du kan bare lave det med java script:

<a href=java script:window.close();>Luk vindue</a>

Eller

<input type=button onclick=close(); value="Luk vindue">
Avatar billede cht22 Professor
28. februar 2015 - 17:10 #4
Avatar billede tvilling53 Seniormester
28. februar 2015 - 17:46 #5
Hej

har lige prøvet forslagene men uden held desvære Nu har jeg en side hvor der står
"Tast CRTL+W for at lukke vinduet" og efter som at det til min overraskelse er et rosponsivt og kan bruges på smartphone hvor muligheden for CTRL+W ikke findes er der brug for en anden løsning  SE mein side API-IT.DK.

Thomas V
Avatar billede tvilling53 Seniormester
28. februar 2015 - 17:47 #6
Får svar Object not found! error 404

Thomas V