Avatar billede scl75 Nybegynder
08. februar 2015 - 15:03 Der er 2 kommentarer

Hvordan afinstallere office på mac

Fordi jeg har haft problemer med OneNote (se anden tråd), har jeg opdateret styreprogram til Yosemite på Mac. Nu har jeg hverken adgang til mac App Store (kræver 10.6) og jeg kan ikke længere gemme filer i word.
Derfor forsøgte jeg at afinstallere office med først app zapper, dernæst med app cleaner for at geninstallere. MEN. Når jeg har afinstalleret og tror, jeg nyinstallerer, kan jeg se, at når jeg indlæser 2011 office-pakken er det stadig den version, som jeg troede, jeg havde afinstalleret :(.
Er der nogen, der har en skudsikker måde at fjerne et gl.office program på?
Måske min Mac forvirres over, at den version jeg fjerner (2011), er den samme version (fra anden kilde dog), altså 2011, som jeg forsøger at ny-installere...
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 16:11 #1
Det er nok en god ide at fjerne præinstalleret version af office før installering af anden version af office.
http://support2.microsoft.com/kb/2398768/da
Avatar billede scl75 Nybegynder
08. februar 2015 - 19:14 #2
Jeg har fulgt Microsoft´s step-by-step guide 3 gange nu, med fuld afinstallation og geninstallation, og både word crasher stadig og OneNote er stadig ikke tilgængelig. jeg er ved at blive sindssyg.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester