Avatar billede scl75 Nybegynder
07. februar 2015 - 23:01 Der er 5 kommentarer

Hjælp kan ikke åbne Onenote på min Mac

jeg arbejdede i Onenote  for 2 dage siden uden problemer, på min Mac.
Mit word program er fra 2011. Mit styresystem er OS X 10.9.5.

I dag vil OneNote (2014 udgaven) SLET IKKE STARTE OP!
Alle andre programmer virker fint, og jeg løbet en softwareopdatering nu.

Når jeg dobbeltklikker OneNote, "hopper" ikonet i min dock, men programmet reagerer slet ikke.
HJÆLP, vil blive så glad, hvis nogen ved, hvad der mon er sket/hvad jeg kan gøre for at redde mine noter.
Avatar billede scl75 Nybegynder
07. februar 2015 - 23:06 #1
PS For 14 dage siden gik jeg i gang med en systemopdatering til OS X Yosemite, denne pausede jeg, og i dag har jeg så sat den til at færdiggøre opdateringen, da jeg tænker, det måske kan være det, der er problemet?
Avatar billede ekspertt Praktikant
08. februar 2015 - 10:41 #2
Det er højst sandsynligt det der er problemet.. Apple vil have deres kunder til at opdatere. De har lavet aftaler med mange produkter/apps om at de kun skal fungere på de nyeste opdateringer. Men ja, opdatering er vist løsningen.
Avatar billede scl75 Nybegynder
08. februar 2015 - 11:11 #3
Tak for det umiddelbare svar, jeg har nu færdigopdateret til OS X yosemite, men får nu at vide, jeg kun kan åbne Mac App store med version 10.6. og senere versioner. jeg har kun adgang til Onenote direkte fra http g kan ikke længere launche programmet. Nogen anelse om hvordan dette kan fikses?
Avatar billede scl75 Nybegynder
08. februar 2015 - 14:59 #5
Tak for link, læser det igennem