Avatar billede fajens Mester
06. februar 2015 - 22:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sort skærm Win 7

Hej
Når jeg starter op ender jeg med sort skærm med pil på skærmen istedet for skrivebordet.
Alt kører bagved.
Når jeg starter jobliste og killer explorer.exe i proces listen ug i nyt job starter explorer,exe kommer skrivebordet kommer fint og alt virker til næste start.
Fejlen kom da jeg lavede en gendanelse.

Hvad kan jeg gøre?
/fajens
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2015 - 23:50 #1
ikke så meget..
du må gå til ældste gendannelsespunkt, og tage den derfra.

og så kan du sætte win dvd i, og køre en repair install.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2015 - 11:21 #2
Tror du fejlen er sket efter opdatering af Windows?

Når du har den oppe at køre som den skal, skulle du kunne lukke den ned i dvale i stedet, og så bør den starte normalt op igen.

Ved godt dette ikke er et fix, men kunne være en mulighed.

I dvale afgives der plads til dvalefunktion der er på størrelse med installeret ram på c drevet.
Avatar billede fajens Mester
21. februar 2015 - 13:44 #3
Fandt ingen løsning, har geninstalleret hele skidtet fra en backUp

Lukker tråden

/fajens