Avatar billede e-nymark Juniormester
05. februar 2015 - 08:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Markering af tomme datofelter

I en underformular har jeg flere dato-felter, underformularen fremkommer først når jeg har valgt noget i en Combobox i hovedformularen:

Mit ønske er at at de felter som ingen dato har indtastet, fremkommer enten N/A eller med en streg.

Jeg har forsøgt med nedenstående formel i min Queries, med OK resultat men FORMAT af dato ændres fra YYYY-MM-DD til DD-MM-YYYY og det må den ikke, formatet skal være YYYY-MM-DD. (Har forsøgt at ændre FORMAT i Queries uden held)

Valid_Godk1: IIf(IsNull([Valid_Godk]);"N/A";[Valid_Godk])

Er der en anden måde at løse problemet ??
Avatar billede fdata Forsker
05. februar 2015 - 09:26 #1
Har du prøvet at kombinere dine egne løsninger?:

Valid_Godk1: IIf(IsNull([Valid_Godk]);"N/A";Format([Valid_Godk],"YYYY-MM-DD"))
Avatar billede fdata Forsker
06. februar 2015 - 12:36 #2
Takker for point ;O)