Avatar billede Zeebaah Praktikant
04. februar 2015 - 14:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows siger den er falsk!

Hej står med et problem hvor windows siger at den er falsk, men den er købt med windows præ installeret

links osv går til microsoft selv for at købe en 'ægte' windows.

hvordan fikser jeg det?

http://i58.tinypic.com/349bbqe.png
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2015 - 15:29 #1
prøv at læse denne her

http://www.thewindowsclub.com/this-copy-of-windows-is-not-genuine

kender ikke løsningen så hvis det ikke virker må du vente på en der gør

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2015 - 15:31 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2015 - 16:13 #3
På billedet ser den da ud til at være aktiveret og værende ægte som jeg ser det??
Avatar billede Zeebaah Praktikant
04. februar 2015 - 16:44 #4
Det er også aktiveret og ægte i den ene men det andet vindu popper op engang i mellem og siger den er falsk
Prøver lige at se dine links imorgen threatmenice
Avatar billede Zeebaah Praktikant
05. februar 2015 - 09:20 #5
treatmenice: den løsning for jo ikke windows til at anerkende at det er en ægte windows, det gøre jo bare sådan at den ikke tjekker mere, men det kan vel være jeg bliver nød til at bruge den
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2015 - 13:04 #6
man kan vel bare ændre i regedit
ofte ændrer man blot 1 til 0 eller omvendt men pas lidt på hvad du gøre herinde

jeg kunne sagtens give dig en løsning der virker men da det opfattes herinde som hacking får du den ikke

jeg ved ikke hvor mange gange update har direkte ødelagt eller lavet en windows installation corrupt

du kunne hvis du er meget lovlig ringe microsoft op for at få en løsning men tror hellere du skal finde løsningen selv
min opfattelse af supporten hos microsoft er ikke til debat og ved af erfaring den ikke er meget bevendt

men du kunne prøve ikke

http://support.microsoft.com/contactus/?ln=da&wa=wsignin1.0

m.v.h
Avatar billede Zeebaah Praktikant
13. februar 2015 - 12:47 #7
Ville også helst være at det skal være en 'lovlig' metode da det er min arbejds computer og der er lidt strikse regler for hvordan og hvorledes, og er ikke meget for at skulle formattere den selvom det sikkert ville løse problemet
Avatar billede Zeebaah Praktikant
06. marts 2015 - 09:00 #8
Smid et svar for at få point
Så lukker vi den :)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2015 - 09:20 #9
Ok hvis det er mig
Avatar billede Zeebaah Praktikant
06. marts 2015 - 09:33 #10
Det var det, skulle jeg måske have skrevet :)
Avatar billede Zeebaah Praktikant
11. januar 2016 - 13:52 #11
Har lige opdateret den til win10, og der var ingen problemer på trods af at den stadig meldte at den var falsk. WIN10 har verificeret den som ægte