11. januar 2015 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Glemt password til Windows Vista

Jeg har glemt mit password som skal tastes ind når jeg starter win Vista - jeg har oprettet nulstil pw på et usb stik - men det lykkes ikke at ændre/nulstille pw, hvad kan der gøres, uden at skulle installere Vista forfra.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2015 - 17:30 #1
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
et godt stykke nede på siden kan du hente cd eller usb image (afsnit Download)
brænd og boot på cd - så kan du der nulstille. Sidst jeg så programmet var det ret råt mht design, men alt du skal vide og gøre står på skærm undervejs.
11. januar 2015 - 18:47 #2
Claes
hvor er det lige jeg kan hente dette værktøj?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2015 - 18:55 #3
på link skal du lige klikke på 'bootdisk' - derefter scrolle ned til download.
11. januar 2015 - 19:41 #4
Claes

Tak har fundet og downloadet filen, ser videre på det i morgen..
12. januar 2015 - 22:56 #5
Jeg fandt en noget nemmere måde at løse problemet på: Systemgenoprettelse en måned tilbage, da var det ikke oprettet et bruger PW.
12. januar 2015 - 22:57 #6
Solved