Avatar billede jhjorsal Mester
07. januar 2015 - 09:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette en recovery på D drev

Kan man oprette en recovery på et D drev i stedet for på dvd'er
jeg ved godt det ikke er optimalt hvis HD crascher, men alligevel.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2015 - 10:00 #1
Det kan du udmærket, problemet er kun, at hvis hele HDD går ned er der ingen Recovery.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2015 - 17:27 #2
Har du ikke en ekstern harddisk du også kan ligge det på, så du har noget hvis disken kuldsejler?
Hvis du ikke har gjort det, så opret en recovery cd som du kan starte op på, hvis det ikke kan sættes til at starte under boot.
Avatar billede jhjorsal Mester
07. januar 2015 - 17:38 #3
Jeg har jo installationsdisketten, det var bare for at undgå alle de opdateringer næste gang knægten har fyldt den med snavs.
Xby,  Skal jeg forstå det sådan at du ikke vil have point ?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2015 - 21:06 #4
Enig med #2 Men man kan også bruge en USB stick. Nemt og hurtigt. Men surt show hvis disken går ned. Nej tak ingen point:-)