Avatar billede bonanzaridder Nybegynder
05. januar 2015 - 16:26 Der er 7 kommentarer

Problemer med trådløst internet på stationær computer

Hej Eksperter.

Jeg har problemer med mit trådløse internet. Jeg kan logge på netværket med mine to bærebare computere samt mobiltelefoner men ikke med min stationære computer. Det skal lige siges at den stationære har været logget på før og har virket upåklageligt i næsten 2 år på det trådløse netværk. Men her idag ville det ikke logge på. Jeg har forsøgt og en geninstallation af netværket uden held. Har derudover haft kontakt til min udbyder som siger problemet er i deres ende, hvilket giver god mening siden de andre enheder kan logge på. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 17:03 #1
"min udbyder som siger problemet er i deres ende"
Når problemet ligger hos ydbyder, må spørgsmålet vel være til dem.
Hvad vil de gøre for at løse probmet?
Avatar billede bonanzaridder Nybegynder
05. januar 2015 - 17:13 #2
Ja sorry det gik tydeligvis for hurtigt med at skrive den post. Der skulle naturligvis stå at udbyder IKKE mener det er i deres ende
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2015 - 17:24 #3
Er der fejl i din enhedshåndtering på det trådløse net?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 17:26 #4
Nå ja den slags sker jo:-) Hvis du har muligheden for det, så prøv først med et kabel. Det lykkedes for mig med en Asus bærbar. Bagefter blev Wi-Fi fundet uden problemer.
Avatar billede bonanzaridder Nybegynder
05. januar 2015 - 17:33 #5
Jeg kan sagtens finde det trådløse netværk, men den vil ikke logge på og diagnosticeringen giver mig ikke noget svar jeg kan bruge
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 17:55 #6
Vil det sige, at du kan se navnet på dit Wi-Fi går ind og skriver dit password, men så sker der ikke mere når du trykker enter?
Hvis det er sådan, kan der muligvis være fejl i netkortet.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2015 - 18:15 #7
prøv at resette det hele, ved at skifte SSID og password