Avatar billede Tukkelux Nybegynder
04. januar 2015 - 11:20 Der er 1 kommentar

Ingen lyd samt kontrolpanel fejl ved opdatering af win8

Hej Folkens

Jeg har d.d. opdateret mit Windows 8 på min nyankøbte pc MD8844 fra Medion.

Problemet efterfølgende er at lyden ikke virker og kontrolpanelet ikke vil opstarte.

Jeg har prøvet forgæves at afinstallerer lyddriver med nye opdatering af disse - samt tilbagestille pc til gl. tilstand uden held.!

Enhedshåndtering siger at lydkortet er ok.!

Jeg er ved at rive håret af mig selv....!!!
- måske man bare skulle gå tilbage til Windows 7
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2015 - 15:29 #1
Såvidt jeg kan se, har du købt en Medion med preinstalleret win 8.1.
Jeg har en lidt ældre Medion, der fulgte Recovery diske med, har du ikke også fået det?