Avatar billede vvha Praktikant
23. december 2014 - 16:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke flytte fil på samme drev

Jeg skal have kopieret en ordbogsfil fra Microsoft til Mail Live. Jeg kan ikke kopiere filen over, kun flytte den. Hvordan kopiere jeg denne, helt lavpraktisk? Hvis jeg kopiere, så kommer der kun en tom mappe over i mailen.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2014 - 17:19 #1
Højreklik på filen og vælg send til postmodtager, kan det virke for dig?
Avatar billede vvha Praktikant
24. december 2014 - 09:14 #2
Nu har jeg fået filerne over, men der er åbenbart noget galt, for det virker ikke (ordbogen dansk kan ikke findes på linjen). Hver gang jeg ville kopiere, stod der "at jeg skulle have lov af administrator". Jeg ved ikke om det er problemet, altså at det hele ikke er overført.
Jeg skulle også hente filen spell.zip, og der havde jeg samme problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2014 - 09:30 #3
Kender desværre ikke så noget til disse ordbogs filer. Ordbogen du snakker kan den være placeret et andet sted, så det er derfor den ikke kommer med? Man kan køre programmer mm ved at højreklikke på ikonerne og vælge kør som administrator, men jeg ved ikke om det vil/kan løse problemet for dig? I de nyere versioner af Windows er der denne styring
25. december 2014 - 22:31 #4
Hvilket Styresystem ?

Gør det tilsvarende i [Fejlsikker Tilstand] ?
Avatar billede vvha Praktikant
02. januar 2015 - 16:56 #5
Jeg har valgt administrator, men virker stadig ikke.
Jeg har ellers fulgt jeres manual vedr. kopiering af ordbogsfiler fra Microsoft til min mail (der er ingen ordbog på mailen).Alt ser ud som det skal - så jeg er et ?
Avatar billede vvha Praktikant
13. januar 2015 - 15:36 #6
Jeg har fået en til at finde ud af det, ellers tak for hjælpen.