Avatar billede nfssister Forsker
23. december 2014 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mail løsning til kopimaskiner

Hej Exp'er - Jeg leder efter en klippe stabil leverandør af mailløsning som virker med "rå" smtp - dvs uden STARTTLS og SSL

De må meget gerne understøtte det, men må ikke være et krav med STARTTLS og SSL.

Og one.com duer ikke, da der er begrænsninger på hvor meget der må sendes per 5 minutter.

Har 20-30 kunder der bruger det, så der kan teoretisk blive sendt 30 mails i minuttet - Så det skal et sted hvor de ikke piver så meget over den slags.

Nogle der har nogle gode bud ?

Har kontaktet scannet, syntes jeg er lidt dyre med 10 kr per mail og surftown har også nogle meget laver grænser som one.com

Må gerne være muligt at flytte webhost med over på et tidspunkt, skal bare ikke være nu.
Avatar billede leif Seniormester
28. december 2014 - 15:56 #1
http://smtp.dk/

Men har virksomhederne/kunderne ikke selv en SMTP server ? Jeg tænker at de sender vel mails forvejen ?

Og hvorfor må der ikke være STARTTLS eller SSL ? Selv mine HP printere/scannere tillader brugen af SSL/TLS.
Avatar billede nfssister Forsker
31. december 2014 - 10:26 #2
Problemet er at nogle af maskinerne er 4-5 år gamle (Er leaset maskiner der bliver sat i drift igen) - Og de kan ikke opdateres til SSL eller STARTTLS

Men jeg prøver at kigge på dit link :)
Avatar billede nfssister Forsker
03. januar 2015 - 16:25 #3
SMTP.dk har desværre også for mange begrænsninger + at det er dyrt når man har indtil videre over 20 kunder.

Men jeg prøver at lede videre, tak for buddet. !
Avatar billede leif Seniormester
03. januar 2015 - 20:25 #4
Hvorfor lukker du hvis smtp.dk ikke var en mulig løsning ? Nu tror folk jo at du ikke længere har problemet.

Men jeg spørger igen: Har de virksomheder som har disse lidt ældre maskiner ikke selv adgang til en SMTP ?
Avatar billede nfssister Forsker
04. januar 2015 - 11:27 #5
Jo du har adgang til SMTP, men typisk kun med START TLS og nogle kun SSL. og de gamle maskiner dutter ikke rigtig op mod de fleste setups med exchange server i byen osv.

Planen var at vi IKKE skulle have fat i folks it folk, fordi det er en tidsmæssigt en omkostelig affære, så derfor ville jeg finde et sted hvor jeg kan oprette en konto til en kunde, og så køre det.

Men er kommet lidt frem til at jeg laver en SMTP server selv, som så sender gennem office 365 - Det har jeg fået til at virke, men det kræver så at mit hardware virker hver dag - er jeg knap så hut på. Men takker for svaret, og problemet er som sådan løst, men falder folk over noget så må de da godt give et hint :)