Socialdemokratiet vil bruge flere penge på annoncering på netmedier end i trykte medier i den kommende valgkamp.
"Det er vores største satsning på nettet nogensinde," siger kampagnechef Lars Midtiby fra Socialdemokratiet.
Han forklarer, at partiet har afsat knap 13 millioner kroner til valget, men heraf går kun cirka en tredjedel til annoncering.
Resten går til blandt andet leje af busser, balloner og plakater, fortæller han.
Kontakten med netbrugere
Udover print og net-annoncering går en del af annoncebudgettet også til outdoor-reklamer.
Men net-annoncering spiller altså en større rolle end print-annoncering, ifølge Lars Midtiby.
"Vi kommer via nettet i kontakt med nogle personer, som aldrig vil dukke op til almindelige vælgermøder," siger Lars Midtiby.
V går i gang imorgen
Hos Venstre vil partisekretær Jens Skipper Rasmussen ikke ud med hvordan Venstres strategi ser ud.
Den skal nemlig først godkendes på et gruppemøde i morgen klokken 17.00, forklarer han.
"Det er traditionen, at de folkevalgte godkender planen først," siger han.