Info-Connector er et CRM-system, som integreres direkte i Microsoft Office, og Opportunity Solutions ser et stort potientale i det danske marked.
»Rigtig mange danske virksomheder bruger Outlook, og mens de har dårlige erfaringer med CRM-systemer, der skal åbnes separat, kører vores Info-Connector automatisk inde i selve Outlook,« siger Henrik J. Brandt til CRN.
Selvom Norsoft og Four Leaf vil konkurrere en smule indbyrdes, vil det ikke give problemer - ifølge Henrik J. Brandt.
»De to distributører komplementerer hinanden godt, og mens Norsoft går efter de store kunder, ønsker Four Leaf at fokusere yderligere på SMB-markedet.«
»Four Leaf er valgt, fordi de ønsker at udbygge deres softwareplatform med løsningsorienterede produkter, og Info-Connector vil blive et af deres nøgleprodukter. Desuden er Four Leaf repræsenteret i både Danmark, Norge, Sverige og Finland og har planer om at satse på hele det nordiske marked«, siger Henrik J. Brandt.
I dag har Opportunity Solutions 15 aktive partnere, der sælger deres produkt, men med valget af de to nye distributører regner Opportunity Solutions med at komme op på 40 partnere i slutningen af året.
»Det betyder også, at vi kommer tættere på vores målsætning, som er at fordoble omsætningen fra 2003,« siger han.