Produkterne kommer fra tre forskellige divisioner, men lanceringen er koordineret, så den sker nogenlunde samtidig og synligheden bliver størst muligt, forklarer marketingchef Henning Elkjær til Computer Reseller News.
»Vi har intensiveret vores produktpræsentationer hos forhandlerne og øget markedsføringen. 2003 var bedre end 2002, men 2004 skal blive væsentlig bedre,« siger han og peger især på, at salget af MF-blækprintere og farvelaserprintere skal vækstes.
»Vi har måske ikke verdens største markedsandel på farvelaserprinterne, men vi skal også have minimum dobbelt op her i 2004 i forhold til 2003,« proklamerer Henning Elkjær.
På blækprinterne fremdrager han især to nye modeller med indbygget netkort. Den ene til 1799 kroner sætter ny bundpris-standard for denne type printere, og den retter sig mod et voksende marked: Hjemmebrugere med netværk. De har hidtil været henvist til at købe separate netværksbokse, hvis de skulle have den prisbillige blækprinter på netværket, forklarer han.